
- Jakie metody płatności akceptujecie?
W naszym sklepie akceptujemy różne metody płatności, takie jak karty płatnicze, m.in.: 3DS, Google Pay, Apple Pay, Visa Mobile, szybkie przelewy bankowe, BLIK oraz płatności odroczone (PayPo,Twisto, PragmaGO). Wybierz opcję, która najbardziej Ci odpowiada podczas finalizacji zamówienia.
- Jakie są opcje dostawy?
Oferujemy różne opcje dostawy, w tym przesyłki kurierskie, pocztowe i paczkomaty. Możesz wybrać preferowaną opcję podczas składania zamówienia. Czas dostawy zależy od wybranej metody oraz Twojej lokalizacji.
- Czy mogę śledzić swoje zamówienie?
Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją o statusie wysyłki oraz linkiem do śledzenia paczki. Możesz również śledzić zamówienie, logując się na swoje konto na naszej stronie i przechodząc do sekcji "Moje zamówienia".
- Jak mogę zwrócić produkt?
Jeśli chcesz zwrócić produkt, przejdź do zakładki "Zwroty i reklamacje". Zwykle oferujemy zwroty w ciągu 14 dni od daty dostawy, pod warunkiem, że produkt jest w oryginalnym stanie. Koszty zwrotu mogą być różne w zależności od polityki sklepu.
- Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Zmiana lub anulowanie zamówienia jest możliwe przed jego wysłaniem. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej po złożeniu zamówienia. Po wysłaniu zamówienia będziesz musiał skorzystać z procedury zwrotu, aby dokonać zmian.
- Czy oferujecie rabaty lub promocje?
Tak, oferujemy co jakiś czas rabaty i promocje. Aby być na bieżąco z naszymi ofertami, zapisz się do naszego newslettera lub śledź nas na mediach społecznościowych.
- Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?
Nie, możesz złożyć zamówienie jako gość. Jednak założenie konta pozwala na łatwiejsze śledzenie zamówień, korzystanie z historii zakupów, szybkie ponowne zamawianie oraz dostęp do specjalnych ofert czy rabatów.
- Czy oferujecie pomoc techniczną w razie problemów z zamówieniem?
Tak, możesz skontaktować się z nami przez e-mail lub telefon. Chętnie pomożemy rozwiązać każde zapytanie lub problem.
- Jak działają kody rabatowe?
Kody rabatowe to specjalne alfanumeryczne kombinacje, które dają naszym klientom zniżki na produkty lub zamówienia. Aby ich użyć, wpisz kod podczas procesu składania zamówienia w koszyku. Kody mogą oferować różne rodzaje zniżek, takie jak procentowa obniżka ceny, kwota zniżki lub darmowa dostawa.
- Jak można sprawdzić, czy produkt jest dostępny?
Informacja o stanie magazynowym znajduje się na stronie produktu. Jeśli produkt jest chwilowo niedostępny, możesz skorzystać z funkcji "powiadom o dostępności", aby otrzymać informację, gdy produkt będzie znów w ofercie.
- Dlaczego warto utworzyć konto w naszym sklepie?
Utworzenie konta przynosi wiele korzyści, takich jak szybsze zamówienia, tworzenie listy ulubionych produktów, pełna historia zamówień i szybkie zwroty.
- Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Obecnie nie dostarczamy zamówień za granicę. Skoncentrowaliśmy się na lokalnym rynku, aby zapewnić szybką i niezawodną obsługę.
- Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, musisz dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie. Więcej informacji znajdziesz na stronie "Zwroty i reklamacje."
- Jak mogę utworzyć listę życzeń/ ulubionych?
Musisz być zalogowany. Przy każdym produkcie znajdziesz opcję "dodaj do ulubionych", zostanie on automatycznie dodany do Twojej listy. Służy ona do zapamiętywania produktów, które być może zamierzasz kupić bez konieczności ponownego wyszukiwania, porównać z innymi, czy takich do których wrócisz w późniejszym czasie, ale w danym momencie jeszcze nie zdecydowałeś(-aś) się na zakup. Ulubione produkty mogą też stanowić listę zakupów, np. w oczekiwaniu na promocję lub zebranie większej ilości produktów i dokończenie zakupu.